2017-10-03 | Programnytt

Bianca Ingrosso till TV4:s Talangjury

Andra säsongen av succéprogrammet Talang sänds våren 2018 i TV4 och nu står det klart att Bianca Ingrosso är ny medlem i juryn.
– Talang för mig är någon som verkligen brinner och har passion för det de gör, så att det verkligen syns på scenen att de älskar det här! Man ska kunna se det i ögonen, i kroppsuttryck ja i allt, säger Bianca Ingrosso.

Den färgsprakande och uttrycksfulla Talang-juryn bestående av Alexander Bard, David Batra och LaGayla Frazier, får en ny medlem till kommande säsong – influencern och TV-profilen Bianca Ingrosso. Om en vecka drar inspelningarna igång och just nu rullar anmälningarna till Talangredaktionen in från hela Sverige.

– Talang är ju typ det roligaste programmet någonsin, för du kan komma dit och söka i princip med vad som helst. Jag söker någon som gör en riktig show, så jag blir helt blown-away och gör att jag antingen vill börja dansa, skrika eller gråta, säger Bianca.

Bianca Ingrosso kommer från en av Sveriges mest talangkompatibla familjer där både sång, teater, musik och dans har funnits med sen barnsben. Bianca har ett sätt att formulera sig som lockar hundratusentals ungdomar att följa henne på såväl Youtube som i TV-rutan. Hon driver även en stor blogg och var med i Let’s dance 2016 där hon kom på en andra plats. Bianca är just nu aktuell i Wahlgrens värld på Kanal 5.

– Bianca Ingrosso är en fantastiskt härlig, begåvad och sprudlande person och vi är superglada över att hon vill vara en del av vår fantastiska Talangfamilj! Jag är helt övertygad om att hon och de andra i juryn kommer att bjuda på en show utöver det vanliga och att det kommer att bli ett lekfullt, överraskande och underhållande program när Talang nu går in i sin andra säsong, säger Lotta Andersson, exekutiv producent på TV4

Talang har premiär under våren 2018 och går fortfarande att söka till här

Senast uppdaterad: 2017-10-03